Over de stichting

Trudie’s verhaal

Foto van Trudie
Kinderrechten lijken doodgewoon maar zijn heel bijzonder. Vanuit mijn actieve rol binnen Amnesty International Haarlemmermeer is het logisch om te gaan samenwerken met de STRONG Kinderrechtenconferentie. Opkomen voor de (bedreigde) rechten van volwassenen en kinderen lijkt in mijn DNA te zitten. Als docent en onderwijskundige vind ik het belangrijk dat ieder kind een ‘open’ toekomst heeft met gelijke kansen voor onderwijs en veilig en gezond opgroeien. Opkomen voor (kwetsbare) kinderen is een taak van ons allemaal, waarbij we ons verbinden met elkaar en het grotere geheel omdat we samen echt veel meer kunnen dan alleen. Dit Ubuntu-principe (=ik ben omdat wij zijn) zie ik ook terug bij STRONG. STRONG komt samen met studenten op voor de rechten van kinderen. Supporting The Rights Of New Generations, yeah!

Neem contact op met Trudie: trudiegroen@stichtingstrong.nl

Verhalen:
Lees de andere verhalen van de mensen achter de projecten en initiatieven van STRONG.

Laat van je horen!

Vragen over STRONG en onze projecten?

Neem contact met ons op.