Aankondiging Voor de JEUGD Dag 2024

Geplaatst: 24 mei 2024 · 2 min leestijd

30 september 2024 doet STRONG mee met de ‘Voor de Jeugd Dag’. Daar gaan we een Lagerhuisdebat houden met als thema “Kinderrechten als kapstok in het samenwerken naar een sterke gemeenschap”.

Het debat wordt begeleid door ChildPress reporters. De bijzondere panelleden komen vanuit het professionele werkveld in relatie tot de Kinderrechten. Zij zullen samen met de ervaringsdeskundige jongeren, opvoeders, zorgprofessionals etc. vanuit het publiek het debat met elkaar voeren aan de hand van stellingen.

Ben je benieuwd hoe jij hieraan mee kunt doen? Vanaf 1 juni kun je je hiervoor aanmelden!

Zorg dat je stem in het debat gehoord wordt en luister naar alle diverse perspectieven!!!!
Wil je hiervoor stellingen inbrengen omtrent het onderwerp mail ze ons voor 30 augustus naar info@stichtingstrong.nl en vermeld het tijdstip van je aanwezigheid bij de workshop.

• Aanmelden: Klik hier om je aan te melden.
  • Locatie: Taets Art and Eventpark Zaandam, randje Amsterdam
  • Tijd: 10.00 – 16.00 uur met mogelijkheid tot verder netwerken onder genot van tot 17 uur

• Voor de Jeugd Dag is een initiatief van het ministerie van VWS en VNG en wordt georganiseerd door VNG Connect en het Nederlands Jeugdinstituut.

Laat van je horen!

Vragen over STRONG en onze projecten?

Neem contact met ons op.